Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Απογραφής απορία...


Ολυμπιάδα καλησπέρα! Τι κάνεις;

Σ’ ευχαριστώ που με ενημερώνεις διαρκώς!

Λοιπόν μάλλον σου βρήκα κάτι που ίσως είναι ενδιαφέρον για να το καλύψεις.

Σήμερα απογράφηκα και διαπίστωσα
1) Ο απογραφέας έχει οδηγίες να γράφει με μολύβι (το μηχάνημα δε διαβάζει μελάνι η αιτιολογία από τον απογραφέα)
2) Δεν υπόγραψα αυτό που δήλωσα (όπως π.χ. στη φορολογική δήλωση) αλλά παρόλα αυτά αναγράφηκε τ’ όνομα μου
3) Δε μου ζητήθηκε ταυτότητα ή ΑΦΜ (άρα όποιος δηλώσω είμαι)
Ερωτώ λοιπόν:
1) Πώς πιστοποιείται ότι είμαι εγώ που δηλώνω τα στοιχεία και δεν γράφτηκαν τυχαία ή καλύτερα πως αποδεικνύεται ότι και αυτή η απογραφή δεν θα είναι πλαστή αφού “δεν υπάρχουμε”;


2) Τι σκαρώνουν πάλι;
Έλεγξε το σε παρακαλώ.

http://olympia.gr/2011/05/17/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1/
.......................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου