Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΩΡΟ.


 




Αγαπημενοι μου γονεις,
μη δυσφορειτε γι αυτους  τους λιγους μηνες που χρειαζομαι ολη την προσοχη σας.Εργαζομαι πιο σκληρα απο οτι θα εργαστω ποτε στην ζωη μου.Μεγαλωνω και μαθαινω για το μελλον μου.Καθε μερα θα σας προσφερω κατι καινουριο,κατι υπεροχο.Ειναι τοσος λιγος ο καιρος που θα ειμαι μικρο.Μοιραστειτε αυτον τον καιρο μαζι μου.Πριν προφτασετε  να το καταλαβετε,θα μεγαλωσω και θα φυγω.




ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΑΣ.ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΘΕΑ!!!!!!!!!!

ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΝΟΕΙΘΕΙ,ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΟΠΛΟ--ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΙΑΣΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΑΚΙ!

..................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου