Πέμπτη 14 Απριλίου 2011


Σήμερα ξέρω οτι αυτό είναι ζωή....

Όταν άρχισα ν' αγαπώ τον εαυτό μου, έπαψα να στερούμαι τον ελεύθερο μου χρόνο και σταμάτησα να τρέχω για το μέλλον.
Κάνω αυτά που κάνουν την καρδιά μου, να χαμογελά με τον δικό μου τρόπο και στους δικούς μου ρυθμούς,
Όταν άρχισα ν' αγαπώ τον εαυτό μου, τότε αγάπησα αληθινά, σήμερα ξέρω πως αυτό λέγεται
ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ, ΑΠΛΟΤΗΤΑ, ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ,
σήμερα κατάλαβα ότι αυτό λέγεται
ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
όταν άρχισα ν' αγαπώ τον εαυτό μου
κατάλαβα πως ο πόνος και η θλίψη απλά με προειδοποιούσαν ότι ζούσα κόντρα στην αλήθεια μου.
Τώρα που ξέρω την δύναμη της καρδιάς μου, την συντροφικότητα της λογικής μου,
 δεν υπάρχει λόγος να φοβάμαι, να φοβάμαι συγκρούσεις, προβλήματα, καταστάσεις.
Σίγουρα δεν υπάρχει λόγος να φοβάμαι τους ανθρώπους..τους ανθρώπους και τον εαυτό μου,
σήμερα δεν ψάχνω ζωή ,
σήμερα ξέρω ότι αυτό είναι ζωή.....

(Charlie Chaplin, ομιλία για τα 70α γενέθλια του....μίλησε και στην δική μου ψυχή αυτό το κείμενο)


................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου