Σάββατο 30 Απριλίου 2011

...ΗMOYN KAI ΕΓΩ ΣΤΟ ΓΑΜΟ....




Ευτυχώς όλα πήγαν κατ'ευχήν ,τελείωσε και ο γάμος και θα μπορέσουμε μαζί και με τις χιλιάδες Βρεττανών που παρακολούθησαν το γάμο να ..κοιμηθούμε ευτυχείς...
Βλέπετε στους ανθρώπους αρεσει πάντα να χαζεύουν εικόνες που θυμίζουν παραμύθι ....εικόνες απείρου κάλλους  σαν τα ..καπέλα των κυριών...!!! Kαι μετά  σου λένε  για τις ...μπούργκες...
Θέλω  σας εξομολογηθώ μια ..αμαρτία μου...
Π΄ερασε απο τη σκέψη μου, ναι το ομολογώ και μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα  δεν εχω φιλοβασιλικές τάσεις...
Αλλά για σκεφτείτε τι θα γινόταν αν δεν διώχναμε τον δικό μας τον βασιλιά τι χλιδή ,τι γάμοι όλοι οι γαλαζοαίματοι στην Αθήνα θα ανέβαινε το ιματζ μας στην Ευρώπη πως ...λίγο είναι να βλέπεις τέτοια καπέλα!!
Διώξαμε τον ΚΟΚΟ μας γλυτώσαμε και τα ..έξοδα  και βρεθήκαμε να πληρώνουμε άλλους 300 ΚΟΚΟΥΣ και βάλε.......ααααχχχχ!!
Ομως πριν πείτε οτι πάλι γκρινιάζω ,σας έχω φωτογραφίες απο το γάμο ,και κυριως απο τα καπέλα, σας είπα ..... ήμουν και γω ... εκεί .....
Γουίλιαμ είσαι ο μόνος άνδρας στον κόσμο που δεν είπε ψέματα όταν έλεγε στον πεθερό του «εγώ βασίλισσα θα την έχω σε παλάτι»

Εδω τι να πείς όλοι πήγαν με τις άμαξες ο Κάρολος πήγε με την ..."Καμίλα"
Η Ελισάβετ σαν ...Αθηναικό ταξί...

Δείτε το ύφος της ...νικήτριας....λίγο τόχεις η κόρησου να παντρεύεται με πρίγκηπα?
 Και όπως θα δείτε παρακάτω εκπροσωπήθηκε επάξια κάθε ειδος ...γαλαξία...να παίρνετε και ιδέες..






Πάλι καλά ο Μπέκαμ που δεν πήγε με ..αθλητικά....
και η Βικτώρια με υφος εκατό καρδιναλίων...
Να και η δικιά μας η Σοφία....


 Και θα ζήσουν αυτοί καλά ...εμείς να δω...
.............................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου