Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

«Πιο εύκολα βαριέσαι με τους νέους έξω παρά στην Ελλάδα»,



Η συνάντησή μου με τον Γιώργο Λούκο έγινε δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση του προγράμματος του Φεστιβάλ Αθηνών- Επιδαύρου για το 2011. Ο χρόνος του ήταν περιορισμένος, καθώς την επομένη θα «πετούσε» και πάλι για το εξωτερικό και έπρεπε να διευθετήσει διάφορες εκκρεμότητες.

«Η δύναμή μου είναι ότι ζω περισσότερο έξω παρά εδώ» μου είπε κάποια στιγμή μεταξύ αστείου και σοβαρού. Ωστόσο η κουβέντα μαζί του δεν άργησε να φανερώσει ότι, παρά τη δύσκολη συγκυρία, ο πρόεδρος και καλλιτεχνικός διευθυντής του φεστιβάλ είναι από αυτούς που βλέπουν το ποτήρι μάλλον μισογεμάτο... Στη διάρκεια των περίπου δυόμισι ωρών που κράτησε αυτή η συνέντευξη ο Γιώργος Λούκος μίλησε για τον εφετινό προγραμματισμό του Φεστιβάλ, σχολίασε την κρίση και τις επιπτώσεις της στη διοργάνωση, ενώ επανειλημμένως αναφέρθηκε στους νέους λέγοντας ότι η επαφή του μαζί τους τον γεμίζει με πραγματική αισιοδοξία.

- Κύριε Λούκο,η δύσκολη κατάσταση της χώρας σε ποιον βαθμό επηρέασε το φεστιβάλ; Υπήρξε,ας πούμε, μια στιγμή που φοβηθήκατε ότι ίσως και να μη γίνει καθόλου;

«Για να είμαι ειλικρινής, εφέτος είμαι κάπως πιο ήρεμος απ΄ ό,τι πέρυσι. Το 2010, την πρώτη χρονιά δηλαδή που φάγαμε το χαστούκι, δεν σας κρύβω ότι όχι μόνο το φοβήθηκα αλλά το πρότεινα ο ίδιος. Μου είπαν να προχωρήσω και η αλήθεια είναι ότι, τελικά, η ανταπόκριση του κοινού στάθηκε εξαιρετικά ενθαρρυντική. Πήγαμε καλύτερα απ΄ ό,τι πρόπερσι, πουλήσαμε περισσότερα εισιτήρια. Συνειδητοποίησα λοιπόν ότι η οικονομική κρίση δεν σημαίνει απαραιτήτως και κρίση για το φεστιβάλ».

περισσοτερα

..........................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου