Δευτέρα 4 Απριλίου 2011



Επαιξα και εχασα...

Στην ζωη παιζεις παιχνιδια, κερδιζεις η χανεις. Και φαινεται στο συγκεκριμενο παιχνιδι μιας ψυχης (σκασμενο πλασμα!) εχασα. Και το τιμημα θα ηταν να γραψω μια αναρτηση γεματη αγαπη και συναισθηματα. Επειδη σιχαινομαι να γραφω γλυκαναλατα γενικα θα μου ειναι εξαιρετικα δυσκολο να την γραψω και αν καταφερω να την γραψω θα θελω να την διαγραψω απο την μνημη μου αλλα και απο το blog μου. Αλλα ετσι ειναι. Οταν χανεις πληρωνεις και εχω το αγριο βλεμμα της εν λογω κοπελας να με κοιταει χωρις οικτο και να με αναγκαζει να μην σκεφτομαι την περιπτωση να μην γραψω. Θα αυτοσχεδιασω λοιπον και τα δυσμενη σχολια σας παρακαλω να τα κρατησετε για τον εαυτο σας! :) Ξεπληρωνω ενα χρεος, δεν διεκδικω δαφνες ερωτικης ποιησης. :))))))


"Φανταζομαι το σ'α αγαπω ειναι μια φτηνη εκφραση που δεν θα ηθελα να χρησιμοποιησω πασει θυσια,
καμια φορα,
ανοιγω το μπαλκονι μου και σκεφτομαι, πως ειναι να δυνατον να μην θες να κρατησεις την εξαισια εικονα του ηλιου που αρχιζει να φαινεται στο στερεωμα, μονο για τον εαυτο σου?
Γιατι να θες να μοιραστεις αυτη την εικονα με καποιον που αγαπας πολυ, με καποιον που θα ηθελες να ηταν εκει μαζι σου?
Οχι να σε αγγιζει, οχι να σε κοιταει, οχι να σε φιλαει αλλα απλα να νιωθεις την παρουσια του...Και αυτο μονο σου ειναι αρκετο.
Ειναι πραγματα που καμια φορα θες να πεις και οι λεξεις δεν βγαινουν η απλα το μεταθετεις για αλλη μερα,
και μετα ειναι αργα...
Οι ανθρωποι ειναι πολυ περιεργοι στον ερωτα, ετσι δεν ειναι?
Την μια θες να εχεις το κορμι της και την αλλη απλα δεν θες να την ακουσεις,
λες και δεν υπηρξε ποτε.
Πως θα σου πω οτι σε αγαπω χωρις να ακουστει κλισε, χωρις να κανω αυτο που σιχαινομαι?
Δεν ξερω.
Δεν ξερω τι να πω, τι να σου πω που θα εχει νοημα. Δεν ειμαι καλος με τα λογια.
Θα ηθελα να ησουν εδω, να εβλεπα το προσωπο σου, να μυριζα το αρωμα σου.
Δεν εχει σημασια.
Σημασια οτι σημαινεις κατι για εμενα, και αυτο ειναι σημαντικο.
Θα ηθελα να σου ησουν εδω να βλεπαμε το φεγγαρι.
Θα θελα να μου εκανες παρεα τωρα που ειμαι μονος.
Θα θελα...
Δεν εχει σημασια τι θελω...
Σημασια εχει τι μπορω να εχω. Και αυτο που εχω μου ειναι υπεραρκετο.
Σε φιλω..."


http://alchemist32.blogspot.com/2011/04/blog-post.html
...................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου