Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Τι ηταν τα Χαρέμια ; Κάνανε με ολες Σέξ οι Αφέντες...





 

Η λέξη, χαρέμι, προέρχεται από την αραβική haram, που σημαίνει «παράνομος», «προστατευμένος», «απαγορευμένος».
Ως όρος της καθημερινής ζωής, αναφερόταν στο ξεχωριστό προστατευμένο τμήμα του σπιτιού όπου οι γυναίκες, τα παιδιά και οι υπηρέτες ζούσαν σε απόλυτη απομόνωση από τον υπόλοιπο κόσμο.

Είναι ο χώρος όπου οι γυναίκες ήταν απομονωμένες και έγκλειστες απαραβίαστες για όλους, με εξαίρεση τον έναν και μοναδικό άντρα που εξουσίαζε τη ζωή τους.

Η μαρτυρία μιας ανώνυμης νεαρής σκλάβας του Χαρεμιού σκιαγραφεί με ζωηρά χρώματα τη ζωή της στο χαρέμι.

"Είμαι μια γυναίκα στο χαρέμι, μια Οθωμανή σκλάβα. Είμαι πλούσια ντυμένη, αλλά ελάχιστα με υπολήπτονται, έχω σκλάβους και είμαι η ίδια σκλάβα. Δεν έχω όνομα, είμαι ατιμασμένη, για μένα έχουν γραφτεί χίλιες και μία ιστορίες. Σπίτι μου είναι αυτός ο τόπος όπου οι θεοί είναι θαμμένοι και οι δαίμονες ανατρέφονται...».
Πόθος και υποταγή, μυστικές ερωτικές συναντήσεις τραγούδια και παιχνίδια, τα στοιχεία που συνέθεταν την καθημερινότητα των γυναικών στα χαρέμια.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

...............................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου