Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Σάλος με τη χορηγία του Τ.Τ. σε μπουζουξίδικο Πηγή:www.capital.gr


Σάλος έχει προκληθεί από δημοσίευμα του «Πρώτο Θέμα» σύμφωνα με το οποίο το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο έδωσε τα τελευταία χρόνια χορηγία περίπου 1,4 εκατ. ευρώ στο νυχτερινό κέντρο “Thalassa” το οποίο ανήκει στον Βίκτωρα Μητρόπουλο και που βρίσκεται στο Ηράκλειο Κρήτης. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά το νυχτερινό κλαμπ του κ. Μητρόπουλου είναι περιμετρικά όλο ντυμένο με διαφημιστικά μπάνερ του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, δημιουργώντας την εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος χώρος ανήκει στην τράπεζα και όχι στον επιχειρηματία. Τονίζεται ταυτόχρονα ότι «η χορηγία ανανεώθηκε πρόσφατα, παρά τις νέες συνθήκες στην οικονομία, τα σοβαρά προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, όπως και όλες οι τράπεζες, αλλά και τα προβλήματα του κ. Μητρόπουλου με τη Δικαιοσύνη».

Αναλυτικά το δημοσίευμα του «Πρώτο Θέμα» όπως παρουσιάστηκε στην έκδοση της Κυριακής ανέφερε:

«Περίπου 1,4 εκατ. ευρώ χορηγία έδωσε τα τελευταία τέσσερα χρόνια το υπό κρατικό έλεγχο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στο νυχτερινό κέντρο «Thalassa» στο Ηράκλειο Κρήτης του κ. Βίκτωρα Μητρόπουλου, που κατηγορείται σήμερα ως ιδιοκτήτης παράνομης λέσχης τζόγου. Η χορηγία είχε ξεκινήσει από το Τ.Τ. επί κυβερνήσεως Ν.Δ. και συνεχίζεται μέχρι σήμερα επί ΠΑΣΟΚ.

Ακόμη και στις ημέρες μας, εποχές βαθιάς κρίσης και περικοπών, φορείς όπως το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ο ΕΟΤ, το Μουσείο της Ακρόπολης και ο ΟΠΑΠ αποκαλύπτεται ότι χορηγούν το κέντρο διασκέδασης του άλλοτε παράγοντα του ποδοσφαίρου και σήμερα υπόδικου για υπόθεση παράνομου καζίνο κ. Βίκτωρα Μητρόπουλου!
Μόνο το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο την τελευταία τετραετία έχει πληρώσει 1,2-1,4 εκατ. ευρώ στον κ. Μητρόπουλο για να διαφημίζεται στο νυχτερινό του κέντρο, στο οποίο τραγουδούν με τη μορφή «αρπαχτής» καλλιτέχνες από την Αθήνα… Η οικονομική κρίση, λοιπόν, δεν δείχνει να έχει αγγίξει το κέντρο «Thalassa» στο Ηράκλειο Κρήτης, ιδιοκτησίας του καταζητούμενου πριν από λίγες ημέρες (μέχρι τη λήξη του Αυτοφώρου) από την Αστυνομία επιχειρηματία κ. Μητρόπουλου, τουλάχιστον στο κομμάτι των χορηγιών.

Μπορεί τα κέντρα διασκέδασης να μη γεμίζουν πλέον, εκείνος όμως μάλλον δεν θα δυσκολευτεί να σταθεί στην αγορά αφού η επιχείρησή του, η οποία περιλαμβάνει νυχτερινό κέντρο, πισίνα με πρωινό μπαρ και γήπεδα τένις, βρίσκεται «υπό την προστασία» τουλάχιστον τεσσάρων κρατικών φορέων!

Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο με μια χορηγία-μαμούθ την τελευταία τετραετία έχει αναλάβει να στηρίξει τον πολυχώρο, ο ΕΟΤ έχει αναλάβει με τα διαφημιστικά του πανό τον χώρο της πισίνας, ενώ ο ΟΠΑΠ και… το Μουσείο της Ακρόπολης (!) φροντίζουν να είναι ακμαία οικονομικά τα γήπεδα του κ. Μητρόπουλου. Επιπροσθέτως, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο διαφημίζεται και στην εφημερίδα «Αποψη» του επιχειρηματία, η οποία δεν ξεπερνά σε πωλήσεις τα 1.000 φύλλα την εβδομάδα.

Το νυχτερινό κλαμπ του κ. Μητρόπουλου είναι περιμετρικά όλο ντυμένο με διαφημιστικά μπάνερ του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, δημιουργώντας την εντύπωση ότι ο συγκεκριμένος χώρος ανήκει στην τράπεζα και όχι στον επιχειρηματία.

Τα μπάνερ έχουν τοποθετηθεί περιμετρικά του κέντρου, προκαλώντας την προσοχή του επισκέπτη με το που εισέρχεται στον χώρο.

Ο συγκεκριμένος χώρος λειτουργεί ως beach bar τα πρωινά και ως κλαμπ διασκέδασης το βράδυ, φιλοξενώντας κατά καιρούς γνωστούς λαϊκούς καλλιτέχνες όπως ο Αντώνης Ρέμος, η Μαριάντα Πιερίδη, ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου, η Ελλη Κοκκίνου και πολλοί άλλοι.

«Το 2008 αποφασίσαμε να κατεβούμε στην αγορά του Ηρακλείου. Κάναμε έρευνα και καταλήξαμε ότι το κέντρο του κ. Μητρόπουλου είναι ο πλέον κατάλληλος χώρος για να διαφημιστούμε», δήλωσε στο «ΘΕΜΑ» πρώην στέλεχος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου. Οπως τονίζει, λόγω της ίδρυσης του πρώτου καταστήματος της τράπεζας πριν από 100 χρόνια στο Ηράκλειο θα ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να διοργανώσουν μια μεγάλη εκδήλωση, ώστε να δώσουν έμφαση στο γεγονός και να το συνδυάσουν με τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος στο νησί.

Για να προσδώσουν μάλιστα περισσότερη αίγλη προσκάλεσαν τον Πατριάρχη Αλεξάνδρειας και μαζί όλους τους τοπικούς επιχειρηματικούς και πολιτικούς παράγοντες της πόλης.

Ανανεώθηκε πρόσφατα

Η χορηγία βεβαίως ανανεώθηκε πρόσφατα, παρά τις νέες συνθήκες στην οικονομία, τα σοβαρά προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, όπως και όλες οι τράπεζες, αλλά και τα προβλήματα του κ. Μητρόπουλου με τη Δικαιοσύνη. Αυτό που προφανώς εκτίμησαν οι εμπνευστές της χορηγίας είναι ότι ο χώρος ενός νυχτερινού κέντρου είναι ο πλέον κατάλληλος για τη διαφήμιση μιας τράπεζας, καθώς μεταξύ… ουίσκι και λουλουδιών οι θαμώνες είναι πολύ πιθανό να σκέφτονται πού και πώς θα επενδύσουν τα χρήματά τους.

Το «ΘΕΜΑ» επικοινώνησε με τη σημερινή διοίκηση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και απευθύνθηκε στο γραφείο του προέδρου του Δ.Σ. κ. Κλέωνα Παπαδόπουλου, θέτοντας γραπτώς το ακόλουθο ερώτημα: ποιο είναι το ακριβές χρηματικό ύψος της χορηγίας που έδωσε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στην εταιρεία National Entertainment S.A., συμφερόντων του επιχειρηματία κ. Μητρόπουλου, για την τοποθέτηση μεγάλου διαφημιστικού μπάνερ περιμετρικά της πισίνας του κλαμπ «Thalassa»; Η απάντηση στο ερώτημα που εστάλη το πρωί της περασμένης Πέμπτης δεν ήρθε ποτέ, καθώς το γραφείο του προέδρου επικαλέστηκε φόρτο εργασίας του ιδίου».

Η απάντηση του Τ.Τ.

Σε ανακοίνωση του το Τ.Τ. αναφέρει: "Σε απάντηση σημερινού δημοσιεύματος σε Κυριακάτικη εφημερίδα, αναφορικά με τη συνεργασία του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου με την εταιρία National Entertainment -εταιρία στην οποία ανήκει ο χώρος «Thalassa» στο Ηράκλειο Κρήτης- ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:Η μέση ετήσια δαπάνη (2008-2011) για την υπαίθρια διαφήμιση (δεν πρόκειται για χορηγία) στον συγκεκριμένο πολυχώρο, μεγάλης επισκεψιμότητας στην περιοχή  του Ηρακλείου, ανέρχεται στο ποσό των 102.500 ευρώ.

Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο επιλέγει τρόπους και μέσα προβολής με γνώμονα το βέλτιστο όφελος για την τράπεζα και τους μετόχους της".




Πηγή:www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου