Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Συλλογή με όλα τα μαργαριτάρια της Λαίδης!



-Δεν ξέρω αν το ξέρετε αλλα χρησιμοποιώ μόνο είδη υγιεινής.
...........................
-Γεμίζω το σπίτι μου από το συγκεκριμένο ανθοπωλείο ''ανθή φύτα'' το οποίο έχει καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
/.........................................
Θέλοντας να βρίσει κάποιον δημοσιογράφο, λέει:
-Είστε αναιδής και πράος.....
............................................................

-Κυρια Δημητρίου, γνωρίζετε τον Πικάσο;
-Αυτό το κίτρινο ανθρωπάκι στα Πόκεμον;
...............................................
Τελευταία διαβάζω πολύ ποίηση και ο αγαπημένος μου ποιητής, είναι ο Καζαντζάκης. Το θεωρώ εθνικό μας ποιητή.
...........................................
Φέτος το καλοκαίρι είχα πάει στην Κρήτη και είχα ένα σπίτι με θεα τον Ατλαντικό και ήταν υπέροχα.
M’ αρέσει να κάθομαι στο Σούνιο και να αγναντεύω τον Ατλαντικό
..................................................
Αν σας πρότειναν να κάνετε μια ταινία, ποια θα διαλέγατε;
-Θέλω να παίξω τον Τιτανικό, είναι πολύ ρομαντικό.
...........................................................
Κυρια Δημητρίου, διαβάζετε;
-Ναι το ξέρω.
.............................................
Ρε παιδιά δεν καταλαβαίνω Αραβικά, δεν είμαι Αραβίδα.
............................................
-Αυτές οι αντιγραφές κυκλοφορούν ευρέως.
.........................................
-Συγγνώμη κύριε Ευαγγελάτε, αυτόν τον Εβραίο, δεν πρέπει κάποιος να τον συλλάβει.
...............................
Εγώ δεν έχω πατήσει το πόδι μου ποτε στην Τουρκια.
Μονο στην Κωνσταντινούπολη πήγα.
..........................................................
Δόξα το Θεό, είμαι άθεη.
.....................................................
Κυρια Δημητρίου, σ' αυτή τη συναυλία τα τραγούδια που είπατε ήταν ανέκδοτα;
Όχι, κάθε άλλο, ήταν πολύ σοβαρά.
(Ο δημοσιογράφος εννοούσε αν τα τραγούδια δεν έχουν εκδοθεί).
..................................................................
Ναι μου αρέσουν οι Τουρκάλες και «τουρκαλοι».
.............................................
Εγώ έναν άνθρωπο φοβάμαι στη ζωή μου, τον Θεό.
..................................................
Από τους Γάλλους σκηνοθέτες του σινεμά, ξεχωρίζω και θαυμάζω ιδιαιτερα τον Noybel Bangk
..................................................
Με κατηγορούν ότι δεν λέω ποιοτικά τραγούδια. Δηλαδή τι να τραγουδήσω, Λόρκα;
...........................................
Έχω ωραίο ντεκολτέ και το δείχνω, τι να κάνω? Το δείχνω όμως φίνα και όχι φτηνά
.......................................
Τα πειρατικά CD κυκλοφορούν στην μαύρη αγορά και ξέρεις Νίκο, γιατί τα λένε έτσι? Γιατί τα πουλάνε μαύροι
........................................................
-Πείτε μας πως σας φάνηκε η Τουρκικη κουζίνα
-Δεν ξέρω, εγώ στο σπίτι μου έχω Ιταλική.
.......................................................
Σε συνέντευξη στην Αννά Παναγιωταρέα
-Έχετε κάνει κανένα σφάλμα που το μετανιώσατε;
-Φυσικά. Σε αυτή τη ζωή κανεις δεν είναι άσφαλτος.
...........................................................
Δεν έχω συναντήσει άτομα του δικού μου «βεγγαλικους» (αντί για βεληνεκούς)
.....................................................
-Πριν την εκπομπή πήραν τηλέφωνο και ρώτησαν πως σε μια τέτοια εκπομπή έχουμε καλεσμένη την Άντζελα Δημητρίου.

-Βεβαια, αφού σε τέτοιες εκπομπές δεν επιτρέπεται να έρχονται λαϊκά πρόσωπα και να συζητούν στην στρογγυλή τράπεζα.
....................................................................
Κυρια Δημητρίου τι θα βρει κανεις άμα ψάξει στην βιβλιοθήκη σας;
-Μπα, μη νομίζεις πως κρύβω εκεί πράγματα. Έχω θυρίδα στην τράπεζα
.......................................................................
Πάμε να πούμε ένα τραγούδι που απογείωσε την καριέρα μου στο Nadir
.......................................................
-Εσείς κυρια Δημητρίου θέλετε να κάνετε μια δήλωση;
-Βεβαίως και θα κάνω. Γιατί να μην κάνω? Όλοι κάνουνε... εγώ να μείνω αδήλωτη;
................................................................................
Επιτέλους ας με αφήσουν να έχω μια ήσυχη και προσωπική ζωή.
............................................................
Είδα στην τηλεόραση κάτι «βρακοσυλλεκτες». Πολύ στενοχωρήθηκα που φτάνουν στο σημείο να ψάχνουν στα σκουπίδια να βρούν εσώρουχα.
..................................................................................
''Είμαι άσφαλτη.''
............................................
Η Ελλάδα και η Τουρκια, πρέπει και μπορούν να ενώσουν και να δημιουργήσουν μια τεραστια δύναμη.
..........................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου