Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011

10 τρόποι για να σταματήσετε το φούσκωμα




Από τον Ευμένη Π. Καραφυλλίδη
κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, Διευθυντής Τμήματος Διατροφής eat’n’fit  (www.eatnfit.gr
 Ο χειρότερος εφιάλτης των γυναικών: το τζίν που φοράγατε εχθές σήμερα δεν σας κουμπώνει.

Κι όμως φταίει το φούσκωμα. Μπορεί να οφείλεται στον κύκλο σας, στις κακές διατροφικές συνήθειες ή σε συγκεκριμένα φαγητά αλλά το σίγουρο είναι ότι σας κάνει να αισθάνεστε άσχημα.
Γιατί φουσκώνουμε
Στις περισσότερες γυναίκες το φούσκωμα εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της έμμηνου ρύσης. Δύο εβδομάδες πριν ξεκινήσει η περίοδος, αυξάνονται οι ορμόνες όμως η προγεστερόνη, τα επίπεδα οιστρογόνων και η προσταγλανδίνη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ελαττώνεται η πέψη και  να προκαλείτε κατακράτηση υγρών το οποίο έχει  ως αποτέλεσμα το φούσκωμα.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, η αργή πέψη των τροφών, προκαλεί αρκετές φορές δυσκοιλιότητα. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να  μειώσετε ή να σταματήσετε το φούσκωμα.


περισσοτερα
............................................................................................................................................................


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου