Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,

 .........................................................................................................................................

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ιανουάριος 2011
Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση εκφράζει την αντίθεσή του στις συνεχείς και πολλαπλές επιθέσεις που δέχονται η παιδεία, η τέχνη και ο πολιτισμός στη χώρα μας, μέρος των οποίων αποτελούν και οι πρόσφατες δυσμενείς εξελίξεις που αφορούν τη θεατρική παιδεία στο σχολείο.
Εν ονόματι και ερήμην της ευρύτερης εκπαιδευτικής και καλλιτεχνικής κοινότητας, των εκπαιδευτικών, των καλλιτεχνών, των γονέων και κηδεμόνων και των μαθητών μας, λαμβάνονται αποφάσεις με τις οποίες καταργούνται σταδιακά επιστημονικά τεκμηριωμένες κατακτήσεις, όπως είναι η ύπαρξη του θεάτρου στην εκπαίδευση ως ξεχωριστού διδακτικού αντικειμένου, που διδάσκεται από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς.
Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην εκπαίδευση στηριζόμενο στη διεθνή επιστημονική έρευνα και πρακτική, η οποία υποστηρίζει και αποδεικνύει πως το θέατρο στην εκπαίδευση στις διάφορες εκφάνσεις του συμβάλλει πολλαπλά στην εξέλιξη όχι μόνο του ατόμου αλλά και της εκάστοτε κοινότητας και της κοινωνίας, δε διεκδικεί μόνο περισσότερες διακριτές ώρες για το θέατρο ως ξεχωριστό διδακτικό αντικείμενο. Υποστηρίζει ταυτόχρονα την αξιοποίησή του στην εκπαίδευση όχι μόνο ως μορφής τέχνης αλλά και ως εργαλείου μάθησης (για την προσέγγιση άλλων διδακτικών αντικειμένων) και ως μέσου κοινωνικής παρέμβασης (ιδιαίτερα σε προγράμματα διαπολιτισμικής παιδείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πρόληψης της σχολικής βίας κ.ά.). Παράλληλα καλεί τις πανεπιστημιακές σχολές της χώρας μας να αντιμετωπίσουν μέσα από τα προγράμματα σπουδών τους το «Θέατρο στην εκπαίδευση» ως ιδιαίτερο επιστημονικό πεδίο, όπως γίνεται εδώ και πολλά χρόνια σε άλλες χώρες.
Από την ίδρυσή του και κατά τη διάρκεια της δεκατετράχρονης παρουσίας του το Δίκτυο φιλοδοξεί να συμβάλει θεωρητικά και πρακτικά ώστε να αποκτήσει το θέατρο κεντρική θέση στην εκπαίδευση στη χώρα μας. Στις δράσεις του επιδιώκει σταθερά τη συνεργασία και το διάλογο με κάθε ενδιαφερόμενο εκπαιδευτικό, επιστημονικό και καλλιτεχνικό φορέα σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Σε αυτό το πλαίσιο με πρωτοβουλία του Δικτύου το Νοέμβριο του 2010 έγινε στην Αθήνα Σύσκεψη του Ευρωπαϊκού Τμήματος του Διεθνούς Οργανισμού για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, η οποία συνέταξε τη Διακήρυξη για το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση. Τη Διακήρυξη, η οποία εγκολπώνεται τις προτάσεις της UNESCO για τις Τέχνες στην Εκπαίδευση που οφείλουν να ακολουθούν τα ευρωπαϊκά κράτη ως κράτη-μέλη του ΟΗΕ,

υπογράφουν εκπρόσωποι φορέων 18 ευρωπαϊκών χωρών. Στο κείμενο αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Το θέατρο/δράμα αποτελεί ξεχωριστό διδακτικό καλλιτεχνικό αντικείμενο και πρέπει να διδάσκεται υποχρεωτικά ως μέρος κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος».

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην εκπαίδευση συντάσσεται με τους συναδέλφους θεατρολόγους και ηθοποιούς που διδάσκουν στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και καλεί εκπαιδευτικούς, καλλιτέχνες, γονείς, κηδεμόνες, και μαθητές να δηλώσουν την αντίθεσή τους σε οποιοδήποτε απόφαση απειλεί τη θέση του θεάτρου στην εκπαίδευση καθώς και την εργασιακή ασφάλεια και αξιοπρέπεια  των εκπαιδευτικών που το υπηρετούν αυτή τη στιγμή στα σχολεία.

Για το Δ.Σ. του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση


Η πρόεδρος                            Η Γενική Γραμματέας
           

  

Κωνσταντινιά Τσολάκη                    Νάσια Χολέβα

Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

NO COMMENT

...................................................................

Ένας πατέρας ζήτησε από τον Αρίστιππο να διδάξει τον γιο του. Ο φιλόσοφος ζήτησε αμοιβή 500 δραχμές. Ο πατέρας θεώρησε υπερβολικό το ποσό.

-«Με τόσα χρήματα», είπε, «θα μπορούσα να αγοράσω ένα ζώο».


-«Αγόρασε», είπε ο Αρίστιππος, «κι έτσι θα έχεις δύο»



...............................................................

Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Παγκόσμια συγκίνηση ο θάνατος Θόδωρου Αγγελόπουλου

theodoros aggelopoulos


Τι λένε τα ξένα δημοσιογραφικά πρακτορεία για τον ξαφνικό θάνατο του θεώδορου Αγγελόπουλου. Πως χαρακτηρίζουν τον μεγάλο Έλληνα σκηνοθέτη;
Το πρακτορείο reuters αναφέρεται στο θέμα συνδέοντας την είδηση του θανάτου του μεγάλου δημιουργού με την οικονομική κρίση που μαστίζει την Ελλάδα, καθώς τα οικονομικά προβλήματα ήταν το αντικείμενο της ταινίας που γύριζε την στιγμή που τον παρέσυρε η μοτοσυκλέτα.
«Γνωστός για το αργό και ονειρώδες σκηνοθετικό του στιλ, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, σκοτώθηκε σε τροχαίο την ώρα που δούλευε την τελευταία του ταινία», αναφέρει το associated press, το οποίο κατέταξε την είδηση στις πρώτες και τις σημαντικότερες.
Η Γαλλική εφημερίδα Le Monde δημοσίευσε την είδηση με την φωτογραφία από την απονομή του Χρυσού Φοίνικα στις Κάννες το 1998 για την ταινία «Μία αιωνιότητα και μία μέρα», ενώ γίνεται εκτενής αναφορά στις βραβεύσεις και τις ξεχωριστές στιγμές στην καριέρα του σκηνοθέτη.
«Εσβησε ο δημιουργός Τεό Αγγελόπουλος«, είναι ο τίτλος του σχετικού δημοσιεύματος της Le Figaro, η οποία επίσης αναφέρεται στο θέμα
Την είδηση της τραγικής απώλειας του Θεώδορου Αγγελόπουλου μεταδίδει η βρετανική εφημερίδα The Guardian, μιλώντας για έναν «βραβευμένο Έλληνα κινηματογραφιστή, γνωστό για το αργό και ονειρικό του στυλ σαν σκηνοθέτη».
«Ο Αγγελόπουλος κέρδισε μεγάλο αριθμό βραβείων για τις ταινίες του, τα περισσότερα σε ευρωπαϊκά κινηματογραφικά Φεστιβάλ, στη διάρκεια μιας καριέρας που εκτεινόταν περισσότερα από 40 χρόνια» αναφέρει το περιοδικό Time.
Διαβάστε ποια τα αίτα θανάτου του Θόδωρου Αγγελόπουλου και το ιατρικό ανακοινωθέν.

http://www.fimes.gr/2012/01/thanatos-theodoroy-aggelopoulou/

Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012

Συγκλόνισε ο θάνατος-σοκ νεαρού ζευγαριού

nearo zeygari pethane


Κάτω υπό ποιες συνθήκες πέθανε νεαρό ζευγάρι στη Θεσσαλονίκη; Τι αναφέρουν τα πρώτα στοιχεία για τον περίεργο θάνατο του ζευγαριού;Προβληματισμό στις διωκτικές αρχές της Θεσσαλονίκης προκάλεσε η ταυτοποίηση των δύο πτωμάτων, ενός άνδρα και μιας γυναίκας, που είχαν βρεθεί σε προχωρημένη σήψη σε αγροτική περιοχή του Λαγκαδά. Πρόκειται για ένα ζευγάρι, με έναν 16χρονο πομακικής καταγωγής από την Ξάνθη και μια 15χρονη Βορειοηπειρώτισσα. Τα σπίτια των παιδιών βρίσκονται σε κοντινή απόσταση στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης και οι δυο τους, όπως προκύπτει από τις πρώτες καταθέσεις, είχαν ερωτικό δεσμό. Η εξαφάνισή τους δηλώθηκε πριν από έναν μήνα κι έκτοτε δεν είχε βρεθεί ίχνος τους.
Ο ιατροδικαστής που έφτασε στο σημείο διαπίστωσε ότι τα παιδιά που πέθαναν, είχαν χτυπηθεί στο κεφάλι και το στήθος με βαρύ αντικείμενο, πιθανόν κάποιο σκαπτικό εργαλείο ή τσεκούρι.
Οι αστυνομικοί θεωρούν ότι το διπλό έγκλημα έγινε σε άλλη περιοχή και ότι το ζευγάρι μεταφέρθηκαν στον σκουπιδότοπο του Λαγκαδά.
Ως αργά χθες εξετάζονταν στην Ασφάλεια μαρτυρίες για τον θάνατό τους, σύμφωνα με τις οποίες το νεαρό ζευγάρι σκόπευε να κλεφτεί, γεγονός που είχε προκαλέσει αντιδράσεις στις οικογένειές τους.

  

Πώς μπορώ να αναγνωρίσω το φρέσκο ψάρι (;)




Είμαι φανατικά υπέρ της συχνής κατανάλωσης ψαριού, γιατί είναι ένα τρόφιμο ανεκτίμητης αξίας από πολλές πλευρές. Επειδή ζούμε στην Ελλάδα το έχουμε σε μεγάλη επάρκεια ως νησιωτική χώρα που είμαστε και τις περισσότερες φορές είναι εύκολο να το βρούμε φρέσκο. Αν όμως αδυνατούμε να το βρούμε, πρέπει να ξέρουμε ότι και το κατεψυγμένο ψάρι είναι εφάμιλλο του νωπού και δεν υπολείπεται σημαντικά σε θρεπτική αξία και γεύση. Βέβαια με την προϋπόθεση, ότι έχει καταψυχθεί σωστά και έχουν κρατηθεί οι ασφαλείς συνθήκες κατάψυξης σε όλα τα ενδιάμεσα στάδια της διακίνησής του, μέχρι να φτάσει στον τελικό καταναλωτή. Τρώτε φρέσκο ή έστω κατεψυγμένο ψάρι, τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα. Αν είναι φρέσκο, ακόμα καλλίτερα. Σ' αυτή την περίπτωση, λοιπόν, τουλάχιστον πρέπει να το αναγνωρίζουμε.

Το φρέσκο ψάρι το οποίο μόλις έχει αλιευθεί δεν έχει καθόλου οσμή. Μετά από λίγη ώρα αρχίζει να μυρίζει θάλασσα και μετά ακολουθεί ένα άλλο στάδιο που μυρίζει έντονα ψαρίλα. Το φρέσκο ψάρι, είναι αρκετά σκληρό και άκαμπτο. Αν όμως το τοποθετήσουμε στην παλάμη μας σχηματίζει ένα τόξο με φορά προς τα πάνω. Όταν το πιέσουμε με το δάχτυλό μας, δεν αφήνει σημάδι και το κρέας του έχει τέτοια ελαστικότητα που θα επανέλθει πολύ γρήγορα. Το φρέσκο ψάρι έχει μάτια λαμπερά, ενώ τα βράγχια του έχουν κόκκινο ή ροζ χρώμα και είναι υγρά. Βράγχια στεγνά, θαμπά ή καφέ χρωματισμού, είναι σοβαρή ένδειξη ότι το ψάρι δεν είναι φρέσκο. Πέρα όμως από την όψη του, το φρέσκο ψάρι μπορούμε να το αναγνωρίσουμε και όταν το καθαρίζουμε και αφού το μαγειρέψουμε. Στο φρέσκο ψάρι, τα λέπια έχουν μεταλλική λάμψη και κολλάνε στο δέρμα, αλλά καθαρίζεται πολύ εύκολα, ενώ τα εντόσθια του αφαιρούνται ολόκληρα χωρίς να σπάσουν. Όταν το φρέσκο ψάρι είναι ήδη μαγειρεμένο η σάρκα του από το κόκαλο αποσπάται πολύ εύκολα.

Το κατεψυγμένο ψάρι είναι εφάμιλλο του νωπού σε θρεπτική αξία και γεύση, με την προϋπόθεση βέβαια ότι έχει καταψυχθεί σωστά και δεν έχει αποψυχθεί καθόλου στα ενδιάμεσα στάδια της διακίνησής του μέχρι να φτάσει στον καταναλωτή.


Διαβάστε περισσότερα: http://clopyandpaste.blogspot.com/2012/01/blog-post_9334.html#ixzz1kK3Mcfuo

Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

Η τολμηρή 16χρονη θαλασσοπόρος που έκανε τον γύρο του κόσμου μόνη της Πηγή: http://skathari.net/2012/01/23/i-tolmiri-16xroni-thalassoporos-pou-ekane-ton-giro-tou-kosmou-moni-tis-


 H Laura Dekker, η οποία είναι μόλις 16 χρονών, κατόρθωσε να κάνει τον γύρο του κόσμου, με ιστιοφόρο κι εντελώς μόνη… της…
μόλις σε έναν χρόνο. Το προηγούμενο ρεκόρ το κατείχε η 17χρονη Αυστραλιανή Jessica Watson, η οποία τα κατάφερε σε περίπου 1,5 χρόνο. Θαυμάστε στο παρακάτω φωτογραφικό αφιέρωμα την Ολλανδή τολμηρή θαλασσοπόρο…

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

Πάγωμα μισθών για να σωθεί το δώρο


Με άγριες διαθέσεις επέστρεψαν τα στελέχη του ΔΝΤ στην Αθήνα, καθώς κατά τη συνάντησή της τρόικας με τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο στο Μαξίμου, ζήτησαν να προχωρήσουν άμεσα οι μεταρρυθμίσεις όσον αφορά τους μισθούς και τις επικουρικές συντάξεις.
Πιο μετριοπαθή στάση τήρησαν οι εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Όπως αναφέρουν "Τα Νέα", η κυβέρνηση έχει στο συρτάρι σχέδιο, ώστε να βρεθεί συμβιβαστική λύση στο ζήτημα της μείωσης του κόστους εργασίας, που φέρεται να έχει θέσει η τρόικα.
Το σχέδιο προβλέπει πάγωμα μισθών και ωριμάνσεων στον ιδιωτικό τομέα για τρία χρόνια, ώστε να σωθεί ο 13ος και 14ος μισθός.
Επίσης, εφόσον υπάρξει συμφωνία δεν θα θιγεί ο κατώτατος μισθός (που ισχύει βέβαια μόνο στα χαρτιά) στον ιδιωτικό τομέα.
Αυτή θα είναι η πρόταση με την οποία θα κατέβει η κυβέρνηση στις διαπραγματεύσεις για τη νέα δανειακή σύμβαση, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι η τρόικα με επιστολή της θέτει θέμα μείωσης μισθών στον ιδιωτικό τομέα.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, το σχέδιο περιλαμβάνει:
*Την καταβολή κανονικά της αύξησης 2,5% από τον ερχόμενο Ιούλιο στον κατώτατο μισθό, κάτι που προβλέπει η Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Ο κατώτατος μισθός από 751 ευρώ θα αυξηθεί στα 769.
*Το πάγωμα κατά την τριετία 2013-2015 του νέου (769 ευρώ) κατώτατου μισθού παράλληλα με το πάγωμα των μισθολογικών ωριμάνσεων.
*Την κανονική καταβολή του 130υ και 14ου μισθού.
Η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο το σχέδιο αυτό να προωθηθεί στη Βουλή με νομοσχέδιο και όχι με πράξη νομοθετικού περιεχομένου
 
.http://news247.gr/

Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012

Ρουκέτα διέλυσε το μισό του πρόσωπο και όμως επέζησε!


Το μισό του πρόσωπο διαλύθηκε από μια ρουκέτα και σήμερα ο 29χρονος Λίβυος Mohamed Z κατάφερε να μιλήσει ξανά. Υποβλήθηκε σε σειρά χειρουργικών επεμβάσεων στο νοσοκομείο Martin-Luther στο Βερολίνο, προκειμένου οι γιατροί να «ανακατασκευάσουν» το στόμα, τη μύτη και τμήμα του πηγουνιού του.

Ο Mohamed μίλησε σήμερα για την εμπειρία του. Μια φιλανθρωπική οργάνωση τον έφερε από τη Λιβύη, όπου τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια των μαχών, στη Γερμανία προκειμένου να υποβληθεί στις απαραίτητες επεμβάσεις, που του έσωσαν τη ζωή.
Πριν από αυτές δε μπορούσε να μιλήσει, να μασήσει ή να καταπιεί και τρεφόταν με τη βοήθεια σωλήνα από το στομάχι.


jurfjjj ΣΟΚ: Ρουκέτα διέλυσε το μισό του πρόσωπο!!!
dfghhhh ΣΟΚ: Ρουκέτα διέλυσε το μισό του πρόσωπο!!!
katara.gr



Πηγή: http://skathari.net/2012/01/20/rouketa-dielise-to-miso-tou-prosopo-kai-omos-epezise-21427/#ixzz1k26ielBA

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Πώς δρούσε το κύκλωμα τοκογλυφίας στη Θεσσαλονίκη (νέες πληροφορίες)


-Πως δρούσε το κύκλωμα και ποιός ο ρόλος των κυριότερων συλληφθέντων
-Η δικογραφία είναι ογκώδης και εκτείνεται σε 15.000 σελίδες!


Ξεκίνησαν το μεσημέρι οι απολογίες ενώπιον του γ' τακτικού ανακριτή Θεσσαλονίκης των 53 συλληφθέντων που κατηγορούνται για συμμετοχή σε τέσσερα κυκλώματα τοκογλυφίας, εκβίασης, απάτης και..νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

Οι κατηγορίες που τους βαρύνουν είναι αυτές της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης, της τοκογλυφίας κατ' επάγγελμα και κατ' εξακολούθηση, της εκβίασης κατ' εξακολούθηση, της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (ξέπλυμα βρώμικου χρήματος), της κατάχρησης εξουσίας, της αρπαγής και της οπλοκατοχής.
Πώς δρούσε το κύκλωμα

Στο μεταξύ, νέα συγκλονιστικά στοιχεία διαρκώς στην επιφάνεια για τη δράση των τεσσάρων εγκληματικών οργανώσεων της Θεσσαλονίκης.

Η δράση των τεσσάρων εγκληματικών οργανώσεων συνδέεται με συγκεκριμένες περιπτώσεις αυτοκτονίας επιχειρηματιών, οι οποίοι είχαν πέσει θύματα τοκογλυφίας.

Μάλιστα, πρόκειται για τέσσερις χωριστές εγκληματικές οργανώσεις που είχαν, όμως, διασυνδέσεις μεταξύ τους λόγω κοινού αντικειμένου, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, ενώ είχαν και κοινά θύματα.

Την ίδια ώρα, αναμένεται να ανοίξουν λογαριασμοί καταθέσεων στην Ελβετία ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, ενώ αναλύονται εκατοντάδες τηλεφωνικές συνομιλίες που κατέγραψε ο σούπερ κοριός της ΕΥΠ.
Η Αστυνομία εκτιμά ότι μεγάλο κεφάλι στην υπόθεση ήταν ο Καραμπέρης. Ο επιχειρηματίας ήταν υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης του Νομού Ημαθίας με το ψηφοδέλτιο του Κυριάκου Βελόπουλου του ΛΑΟΣ, ο οποίος είναι κουμπάρος με άτομο που είχε εμπλακεί στην υπόθεση Βατοπεδίου, και συγκεκριμένα είχε βγει στη δημοσιότητα συνομιλία του με τον δικηγόρο κ. Κουκοβίνο.

Ο Δ. Λογοθέτης, ο οποίος σε πολλές συνομιλίες αποκαλείται ως «ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ» ή «Δημήτρης» είναι άμεσος συνεργάτης του Καραμπέρη, ο ρόλος του οποίου είναι να του παρέχει συμβουλές ώστε να είναι νομιμοφανείς οι παράνομες δραστηριότητές του, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι είναι άριστος γνώστης του τραπεζικού συστήματος και να επιβλέπει την τήρηση των συμφωνηθέντων του θύματος με τον διευθύνοντα την οργάνωση

Η Ελένη Μπουρδά προέκυψε ότι είναι άμεση συνεργάτης του Καραμπέρη και ο ρόλο της ήταν να επικοινωνεί τηλεφωνικά με τα θύματα, υπενθυμίζοντάς τους τα χρέη τους προς τον Καραμπέρη, να τον ενημερώνει για τις ημερομηνίες που οφείλουν τα θύματα να καταβάλλουν χρηματικά ποσά, να του υπενθυμίζει τα ραντεβού που έχει με τα θύματα και να διαθέτει τον προσωπικό της τραπεζικό λογαριασμό για να καταθέτουν χρήματα οι παθόντες.
Η εμπλοκή της προκύπτει και από το γεγονός ότι με την εκμετάλλευση χρηματικών ποσών της εταιρίας «ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ ΑΚΙΝΗΤΑ Α.Ε.» της οποίας από το έτος 2004 τυγχάνει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου με πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Μάρκο Καραμπέρη και αντιπρόεδρο την ίδια, χρηματοδοτείται η παράνομη δραστηριότητα της εγκληματικής οργάνωσης.

Ο Ι. Χατζηιγνατιάδης διαπιστώθηκε ότι είναι μέλος της ομάδας με αποστολή να εισπράττει χρήματα ή επιταγές από θύματα της εγκληματικής οργάνωσης μεταβαίνοντας στους επαγγελματικούς τους χώρους και εκφοβίζοντας τους με την φυσική του παρουσία.
Σε αρκετές δε περιπτώσεις διαθέτει τον προσωπικό του λογαριασμό για να καταθέτουν χρήματα οι παθόντες, είτε τα προσωπικά του στοιχεία προκειμένου να προσημειώνονται ακίνητα ή οικόπεδα των θυμάτων. Η εμπλοκή του προκύπτει και από το γεγονός ότι με την εκμετάλλευση χρηματικών ποσών της εταιρίας «ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ ΑΚΙΝΗΤΑ Α.Ε.» χρηματοδοτείται η παράνομη δραστηριότητα της εγκληματικής οργάνωσης, της οποίας (εταιρίας) από το έτος 2004 τυγχάνει μέλος του Διοικητικού της Συμβουλίου!

Ο Ευστ. Κωνσταντινίδης προέκυψε ότι - όντας απότακτος αστυνομικός - συνοδεύει πάντοτε τον Καραμπέρη ως προσωπικός του φρουρός στις μετακινήσεις και στα ραντεβού του και ενίοτε επιδίδεται σε εκφοβισμούς των θυμάτων προκειμένου να τηρούνται οι επιβαλλόμενοι από τον αρχηγό τοκογλυφικοί όροι, ενώ παραχωρεί και προσωπικό του τραπεζικό λογαριασμό προκειμένου να κατατίθενται από τα θύματα της εγκληματικής οργάνωσης οφειλόμενα χρηματικά ποσά και παραλαμβάνει αυτοπροσώπως χρήματα για λογαριασμό αυτής.

Η Μαρία Γκαλιάνη αναφέρεται ως μέλος που σε πολλές περιπτώσεις εισπράττει προσυμφωνηθέντα χρηματικά ποσά για λογαριασμό του Καραμπέρη και καλεί τηλεφωνικά τα θύματα υπενθυμίζοντας τα χρέη τους

Ο Θωμάς Καραμπέρης, ο οποίος είναι γιος του Μάρκου, σύμφωνα με την αστυνομική έρευνα, προέκυψε ότι σε μια περίπτωση ενήργησε από κοινού με τον Λογοθέτη κατ' εντολή του διευθύνοντος, προκειμένου να αποσπάσουν από θύμα εκβιαστικά 30.000 ευρώ, ενώ επιπροσθέτως από την άρση του τραπεζικού απορρήτου προέκυψε ότι είναι συνδικαιούχος σε τραπεζικούς λογαριασμούς, με τον διευθύνοντα.

Ο Γ. Κυριακίδης, όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, χρησιμοποιείται από τον αρχηγό της οργάνωσης για τον εκφοβισμό των θυμάτων.

Ο Γ. Φερέτης, ο δημοσιογράφος της ΕΤ3, αναφέρεται επίσης ως μέλος της οργάνωσης, που εισπράττει χρήματα κατ' επανάληψη από θύμα, είτε αυτοπροσώπως είτε διαθέτοντας προσωπικό του τραπεζικό λογαριασμό, προς όφελος πάντα του Καραμπέρη. Επίσης λόγω της ιδιότητάς του τού ζητήθηκε από τον Καραμπέρη και παρείχε πληροφορίες σχετικά με την αυτοκτονία επιχειρηματία θύματος του κυκλώματος.

Ο Χρ. Παπαχατζής, όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, ως επικεφαλής της Επιχειρησιακής Δ/νσης Ειδικών Υποθέσεων Θεσ/νικης του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος κάλεσε τηλεφωνικά τον Καραμπέρη και αφενός παρείχε ουσιώδεις πληροφορίες σχετικά με ανώνυμη καταγγελία που περιήλθε εις γνώση του λόγω της ιδιότητάς του, αναφορικά με τελεσθέντα αδικήματα τοκογλυφίας και εκβίασης που διέπραξε ο Καραμπέρης, τέσσερις κουμπάροι του και δυο δικηγόροι, που είχαν ως αποτέλεσμα την απόκτηση μεγάλης ακίνητης περιουσίας και αφετέρου με πράξη του, ανέστειλε τη διενέργεια έρευνας, κρατώντας, τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή της συνομιλίας, την αχρέωτη καταγγελία, γεγονός που καταδεικνύει την γνώση του υπαλλήλου του Σ.Δ.Ο.Ε. για την ύπαρξη κυκλώματος τοκογλυφίας και εκβίασης που ήδη έχει αποκτήσει μεγάλη ακίνητη περιουσία και τη βούλησή του να διευκολύνει τη συνέχιση της δράσης τους, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στη δικογραφία.

Ο Ν. Ζήνδρος προέκυψε ότι ως δικηγόρος του Δ.Σ. Θεσσαλονίκης παρείχε στον Καραμπέρη πληροφορίες που έλαβε μέσω τρίτου ατόμου, σχετικά με την αυτοκτονία του επιχειρηματία για τον οποίο είχε ενημερώσει και ο Φερέτης. Ειδικότερα, άγνωστο άτομο για λογαριασμό τους, έλαβε γνώση και μετέφερε αυτολεξεί το περιεχόμενο του σημειώματος που άφησε ο αυτόχειρας, έγγραφο που ήδη είχε περιέλθει στην κατοχή της αστυνομικής αρχής, που διενεργούσε την αυτεπάγγελτη προανάκριση για τις συνθήκες της αυτοκτονίας και για την διακρίβωση τυχόν αδικημάτων.

Ο Αθ. Καβρακύρης, ως διευθυντής του τραπεζικού υποκαταστήματος της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ τράπεζας, σε συνεννόηση με τον Λογοθέτη άνοιξε λογαριασμό που εμφάνιζε νομιμοφανή τη συναλλαγή θύματος με τον Καραμπέρη. Επιπλέον, ενημερώνει άμεσα τον αρχηγό, ευθύς μόλις λαμβάνει γνώση, για την δέσμευση των χρημάτων των τραπεζικών λογαριασμών του ιδίου και μελών της οικογενείας του από την επιτροπή του άρθρου 7 του Ν.3691/2008 για το ξέπλυμα του «βρώμικου» χρήματος. Μάλιστα σύμφωνα με τα λεγόμενα του, κατόπιν της πίεσης που άσκησε ο ίδιος, η δέσμευση των χρημάτων ήρθη. Στη συνέχεια κατόπιν προφορικής εντολής του Καραμπέρη, εκταμίευσε το σύνολο των χρημάτων από τους λογαριασμούς του, υπό το φόβο νέας δέσμευσης.

Ο Γ. Θεοδώρου, βοηθός Γενικός Διευθυντής του επιχειρηματικού κέντρου Βορείου Ελλάδος της τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ, κατηγορείται ότι ως εκ της θέσεως του παρείχε ουσιώδεις πληροφορίες στον Λογοθέτη χρησιμοποιώντας το σύστημα της Τράπεζας, ενημερώνοντάς τον λεπτομερώς, για τραπεζικές ενέργειες πελάτη της ανωτέρω τράπεζας και ταυτόχρονα θύματος της συμμορίας. Από τις τηλεφωνικές συνομιλίες των βασικών κατηγορουμένων προκύπτει ότι ο Θεοδώρου, έλαβε χρηματική αμοιβή ύψους 10.000€ και θα λάμβανε επιπλέον 5.000€, για την έγκριση δανείου από την τράπεζα Πειραιώς.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://greece-salonika.blogspot.com/2012/01/blog-post_7822.html#ixzz1k26HtuPB